Γραμματειακή Υποστήριξη του Τομέα των Οικονομικών Υπηρεσιών
Αρμοδιότητες :
Παρέχει γραμματειακές υπηρεσίες στο Τμήμα που περιλαμβάνουν διακίνηση εισερχομένων εγγράφων εντός του Τμήματος, διακίνηση εξερχομένων εγγράφων, δακτυλογράφηση και εκτύπωση κειμένων, παραγωγή φωτοαντιγράφων, αποστολή και λήψη μηνυμάτων τηλε−ομοιοτυπίας, ηλεκτρονικών μηνυμάτων (e−mail), κλπ.
Αρχειοθετεί τα διεκπεραιωθέντα έγγραφα του Τμήματος, σύμφωνα με τον ειδικό χαρακτηρισμό τους και τηρεί το Αρχείο του Τμήματος.
Υλοποιεί κάθε άλλη σχετική εργασία για τη διευκόλυνση του έργου του Τμήματος.