Καλωσήλθατε στην επίσημη Ιστοσελίδα του Δήμου μας

Ενημέρωση Πολιτών για τους λογαριασμούς ύδρευσης από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο

15 Φεβρουαρίου, 2021

ΔΗΜΟΣ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ – ΜΕΘΑΝΩΝ
Γαλατάς, 15-02-2021


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ

Αγαπητές Συμπολίτισσες και Αγαπητοί Συμπολίτες,

με γνώμονα την έγκυρη ενημέρωσή σας από τους αρμοδίους, την αποκατάσταση της αλήθειας και σε απάντηση των παραπλανητικών αναρτήσεων του Δημοτικού Συμβούλου κ. Σάββα Αθανασίου σχετικά με τους τελευταίους λογαριασμούς ύδρευσης, έχω να σας πω τα εξής:

Μετά την ανάληψη καθηκόντων της νέας Δημοτικής Αρχής τον Σεπτέμβριο του 2019, η υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου πραγματοποίησε όλες τις μετρήσεις που αφορούσαν το χρονικό διάστημα από 1/1/2019 έως 30/9/2019, κάτι που η προηγούμενη Δημοτική Αρχή δεν είχε φροντίσει να πράξει (για λόγους που η ίδια γνωρίζει). Για πρώτη φορά στον Δήμο καταμετρήθηκαν και υδρομετρητές οι οποίοι εμφάνιζαν μηδενικές καταναλώσεις για πολλά έτη.

Με την έναρξη του 2020, ξεκίνησε η εκτέλεση του έργου που αφορούσε την εγκατάσταση συστήματος ελέγχου λειτουργίας των εγκαταστάσεων ύδρευσης του Δήμου και την αντικατάσταση 3000 αναλογικών υδρομετρητών με νέους ψηφιακούς. Η αντικατάσταση ξεκίνησε τον Μάρτιο και αφορούσε όλους τους υδρομετρητές στη Λουτρόπολη Μεθάνων και στο Γαλατά, καθώς και όσους ήταν εγκατεστημένοι στους υπόλοιπους οικισμούς και δεν λειτουργούσαν, έχοντας μηδενικές καταγραφές τα προηγούμενα χρόνια.

Για την ολοκλήρωση της αντικατάστασης αυτής απαιτούνταν περίπου έξι μήνες, περίοδο κατά την οποία δεν ήταν δυνατή η λήψη μετρήσεων. Τον Οκτώβριο, με την ολοκλήρωση των εργασιών αυτών ελήφθησαν οι πρώτες μετρήσεις.

Στην συνέχεια έγινε αντικατάσταση-αντιστοίχιση των παλαιών αναλογικών υδρομετρητών με τα νέα ψηφιακά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια νέα βάση δεδομένων, μέσω της οποίας θα γίνεται πλέον η έκδοση των λογαριασμών ύδρευσης του Δήμου.

Κατά την αντιστοίχιση αυτή, έγινε η πρόσθεση των καταναλώσεων που είχαν καταγράψει οι αναλογικοί υδρομετρητές έως την ημέρα της αντικατάστασής τους και των καταναλώσεων που είχαν καταγράψει οι ψηφιακοί κατά την διάρκεια των μετρήσεων του Οκτωβρίου. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2020.

Αφού δημιουργήθηκε η νέα βάση δεδομένων, οι καταναλώσεις απεστάλησαν στα ΕΛΤΑ που είναι υπεύθυνα για την έκδοση και αποστολή των λογαριασμών ύδρευσης προς τους πολίτες, βάσει σύμβασης που έχουν υπογράψει με τον Δήμο.

Στους λογαριασμούς που εστάλησαν στους καταναλωτές που έχουν νέους ψηφιακούς υδρομετρητές, η προηγούμενη ένδειξη καταγράφεται ως μηδέν και είναι η πραγματική, αφού οι υδρομετρητές ξεκινούν την μέτρησή τους από το μηδέν. Η παρούσα μέτρηση εμφανίζεται ως μηδέν και είναι εικονική, διότι η πραγματική μέτρηση θα εμφανιστεί κατά την έκδοση του λογαριασμού που θα αφορά το τρίτο τρίμηνο του 2020 (Ιούλιος έως Σεπτέμβριος).

Η κατανάλωση που καταγράφεται ανά τρίμηνο, αντιστοιχεί στο ένα τρίτο (1/3) των καταναλώσεων που καταγράφτηκαν τον Οκτώβριο του 2020. Στο τρίτο τρίμηνο (Ιούλιος έως Σεπτέμβριος 2020) θα εκδοθεί συγκεντρωτικός – εκκαθαριστικός λογαριασμός. Είναι ακριβώς το ίδιο με τους «έναντι» και «εκκαθαριστικούς» λογαριασμούς που εκδίδει ο μεγαλύτερος Πάροχος Ηλεκτρικής Ενέργειας στην χώρα.

Βάσει των ανωτέρω αντιλαμβάνεσθε ότι ο Δήμος σε καμία περίπτωση δεν εξέδωσε διπλούς λογαριασμούς σε βάρος των Πολιτών, όπως ισχυρίζεται και κραυγάζει ο κ. Αθανασίου.

Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ. Αθανασίου, που εμφανίζεται ως δικαστής και επικριτής των πάντων, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και κατόπιν εισήγησης της παράταξης στην οποία ανήκει, είναι μέλος της Επιτροπής Διευθέτησης και Ελέγχου αιτήσεων που αφορούν λογαριασμούς ύδρευσης.

Η επιτροπή αυτή έχει σκοπό την γνωμοδότηση επί των αιτημάτων πολιτών για θέματα διευθέτησης λογαριασμών ύδρευσης. Ο κ. Αθανασίου δεν έχει συμμετάσχει ποτέ στις συνεδριάσεις της επιτροπής αυτής, παρόλο ότι είναι υποχρεωμένος. Προτιμάει να ασχολείται με αναρτήσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, χωρίς να τον ενδιαφέρει να ακούσει και να διαβάσει τα αιτήματα των πολιτών προς την εν λόγω επιτροπή και να τα συνυπογράψει ή να τα απορρίψει. Αυτό είναι το ενδιαφέρον που επιδεικνύει ο κ. Αθανασίου στα υπογεγραμμένα από τους ίδιους τους Πολίτες προβλήματα.

Ο κ. Αθανασίου, από ιδρύσεως του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων, ίσως είναι ο μοναδικός που έχει υπηρετήσει τον θεσμό του Δημοτικού συμβούλου και έχει «ευεργετηθεί» από την Υπηρεσία Ύδρευσης, με διαγραφή ποσού από λογαριασμό ύδρευσης μετά από θετική γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου το 2013, σε μια συνεδρίαση που είχε φροντίσει βέβαια να είναι απών.

Όπως απών φροντίζει να είναι και τώρα, που απαιτείται να συμμετάσχει σε μια επιτροπή, στην οποία η ίδια του η παράταξη τον έχει ορίσει.

Η Δημοτική Αρχή παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην χώρα, σε πείσμα του κ. Αθανασίου και των ομοϊδεατών του, υπερασπίζεται τα συμφέροντα των δημοτών και αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο αυτού του τόπου. Ενός τόπου, που επί δεκαετίες έχει «καταδικάσει» τον κ. Αθανασίου σε μόνιμο κάτοικο της αντιπολίτευσης, ανεξαρτήτως του ποιος ασκεί την εξουσία.

Με σεβασμό και εκτίμηση προς όλους τους Πολίτες

Ο Αντιδήμαρχος Ύδρευσης
Κων/νος Γ. Λίτσας

Last modified: 1 Μαρτίου, 2021